AK JEDNODUŠE OBJEDNAT OPRAVU NOTEBOOKU ?

Svoz a výměna náhradního dílu

objednejte si opravu, ZÁLEŽÍ JEN NA VÁS CO VÁM VÍCE VYHOVUJE.

PRVNÍ ZPŮSOB

Vložíte displej nebo jiný náhradní díl do košíku a při výběru dopravy zvolíte "svoz a výměna LCD u notebooku" nebo jiného dílu, poté vyberete způsob platby a objednávku dokončíte. O vše ostatní se již postaráme my za Vás.

DRUHÝ ZPŮSOB

Telefonicky na infolince +420 417 639 502, sdělíte nám jakou máte závadu a technik s Vámi objednávku opravy vyřídí.


* Po dokončení objednávky Vám přijde potvrzující email. Následující pracovní den si pro zabalené zařízení přijede kurýr PPL, vystaví Vám potvrzení o převzetí a jakmile zařízení přijeme do našeho servisního střediska přijde Vám zpráva do emailu, že bylo zařízení přijato. Stav opravy lze sledovat po přihlášení do systému a navíc o každé změně stavu opravy budete vyrozuměni emailem.


Dokončená objednávka výměna displeje



DOBA OPRAVY ?

Téměř 98% výměny displejů, klávesnic a pantů zvládneme do 3 až 4 dnů od vyzvednutí u Vás doma.

Například: V pondělí objednáte opravu, v úterý přijede kurýr pro notebook, ve středu notebook přijmeme opravíme a odešleme zpět a ve čtvrtek bude Váš notebook již doma opravený.

 

 

Jak objednat opravu notebooku


 

Záruka:

Na práci (výměny displeje u notebooku) a všechny LCD displeje je záruka 24 měsíců.
 

Je Váš notebook v záruce ? 

Pokud je Váš notebook stále v záruce u nás o záruku v 99% při výměně displeje nepřijdete, pouze nám to nahlašte při objednání opravy do poznámky. Pro více informací volejte +420 417 639 502.