Infolinka: +420 417 639 502 / Po - Pá 7:00 - 15:30 hod

Nahlášení poškozené zásilky

Velice se omlouváme za komplikace, snažíme se všechny produkty pečlivě balit, aby nedošlo k poškození. LCD displeje jsou velice křehké a před zabalením je testujeme a odesíláme je funkční kvalitně zabalené.

Pokud Vám i přesto dorazilo zboží poškozené, neprodleně postupujte dle následujících pokynů.

1)      Vyfoťte poškozené zboží i krabici, ve které bylo zboží doručeno. (pokud je na krabici vidět deformace, vyfotografujte i to)

2)      Fotografie zašlete i s číslem objednávky na mail: Info@vymena-displeje.cz

3)      Celý balík uchovejte a nic z něj nevyhazujte (balící materiál atp.), balení musí být kompletní tak jak jste ho obdrželi.

4)      V žádném případě, se zbožím nemanipulujte a neposílejte ho zpět k nám. Dopravce by v tom případě reklamaci zamítnul a nemohli by jsme Vám zboží reklamovat.

5)      Vyčkejte na mail s odpovědí z e-shopu.

 

Nezapomeňte také prosím, že NA MECHANICKÉ POŠKOZENÍ SE REKLAMACE NEVZTAHUJE.

(jako například, prasklý displej, promáčknutý displej, nebo neodborně nainstalovaný displej)